האם מדכאי תיאבון באמת קיימים?

מדכאי תיאבון טבעיים אינם מיתוס. הם קיימים, והם עושים את העבודה. הם הופכים להיות יותר מבוקשים, משום שאנשים מתחילים להבין שקשה להקפיד על חלק מהדיאטות לאורך זמן. זה המקום שבו מדכאי התיאבון הטבעיים מגיעים.

 

הם מאפשרים לשמור על תנאי התזונה. אנשים שנוטים שלא להצליח בתוכניות הדיאטה שלהם, היות ועדיין יש להם כמיהה בסיסית למזון, משתמשים במדכאים אלו על מנת לסייע בשליטה בתשוקות אלו ולא לאכול יותר מידי. הם נחשבים לבחירה נבונה, היות ואינם מכילים חומרים מזיקים.

דוגמא למדכא תיאבון טבעי

דוגמא אחת היא סיבים מסיסים. באופן פרטני יותר, מזונות ומשקאות המכילים סיבים מסיסים, כמו שזיפים מיובשים ומיץ שזיפים. סיבים מסיסים עובדים באופן נפלא בקרב אנשים המתקשים בשליטה על התיאבון שלהם.

הם שונים מסיבים בלתי מסיסים, היות והם פשוט יושבים בבטן, ומתמוססים כשהם יוצרים קשר עם המים בבטן והופכים לחומר דמוי ג'ל, בניגוד לסיבים בלתי מסיסים המקדמים פעולת מעיים ועוברים דרך הקיבה מהר יותר.

היות וסיב מסיס נשאר בבטן לפרק זמן ארוך יותר, התוצאה היא תחושת מלאות לפרק זמן ארוך יותר. עם הזמן, החומר דמוי הג'ל מגורש בצואה. כתוצאה מכך, סיבים מסיסים הם סוג של מדכא תיאבון טבעי. הוא נמצא בשפע מזונות ומשקעות, בעיקר במיץ שזיפים, שמכיל גם סיבים בלתי מסיסים. מזונות אחרים המכילים סיבים מסיסים כוללים שיבולת שועל, שעורה, תפוחים ופירות הדר.

הימנעות מרעב ללא הוספת קלוריות

דיאטות רבות נכשלות היות ואנשים מתקשים להתמודד עם תחושת הרעב ככל שהם יורדים במשקל. זוהי תחושה נפוצה בדיאטות רבות, כשאנשים עדיין מתקשים לעיתים קרובות לפרש שלא כהלכה אותות אלו כסימנים לכך שהם באמת צריכים לאכול.

רעב הוא פשוט תגובה טבעית לגוף שכבר אין לו מספיק קלוריות להוספת שומן נוסף למאגרי השומן הקיים. המפתח להצלחה הוא דיאטה המכילה מדכאי תיאבון טבעיים בשלב זה של הדיאטה. אם אדם אינו מסוגל להסתמך על שליטה עצמית להפסיק לאכול, עליו להתמודד עם תחושת הרעב שלו. מזונות טבעיים כמו מים, חמוצים טבעיים וכרוב טרי מאותתים למוח על תחושת מלאות, תוך הוספת מעט מאוד קלוריות.

מדכאי תיאבון בצורת תוספים. מדכאי התיאבון הטבעיים אינם צריכים להיות מוגבלים למזון בלבד. תוספים יכולים להיות גם מדכאי תיאבון טבעיים. הם זמינים בקלות, בטבליות ללא מרשם. הם כוללים מעט מאוד תופעות לוואי, מה שהופך אותם לדי בטוחים. אבל בדומה לכל תוסף, יש תמיד לבדוק עם הרופא לפני נטילתם.

בנוסף כדאי לקרוא על:

מדכאי תיאבון שעובדים באמת

מדכאי תיאבון טבעיים